En vecka

Tänk att det redan är en vecka sedan tösen föddes :)
Inatt hade stackaren ont i magen, låg och skrek och tryckte allt vad hon kunde men inget brak kom i blöjan. Från 1 till 7 skrek hon, sedan sov hon till 20 före 12. Jag och sambon fick inte sova så länge som tösen inte, 10 steg jag upp och skulle pissa i en burk som sambon skulle åka med till rådgivningen. Vid förlossningen tömde de min blåsa med någon konstig kanyl-liknande sak så det skulle kollas att jag inte hade fått några bakterier i blåsan.
Imorgon kommer rådgivningsgumman hit och ska väga bebisen.
Kom på att jag inte hann läsa om vecka 40, lilltösen föddes ju vecka 40+0. Jag som trodde jag ännu skulle få gå runt med stor mage.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0