Foglossning

Har ju klarat mig riktigt bra under dessa månader utan att må illa, ha foglossning eller andra problem. Men det är nog bara för att jag latat mig hela graviditeten, inatt hade jag så ont i höften att jag bara ville gråta. Låg och tänkte på panadol men sket i det. Imorse då igen då jag steg upp så var det när att jag skulle ha ramlat, höften ville inte fungera. Herregud vad ont det gjorde! Och hur ska jag kunna springa runt och städa hela lägenheten med min höft? Sambon lämnade ju all städning med glädje åt mig då jag sa att mamma tyckte det var bra då jag springer runt och städar hela tiden, att då kommer ju bebis riktigt snart. Jaa... Men riktigt hemska förvärkar, foglossning och trött och hungrig hela tiden... Hur lätt är det att städa då? Inte konstigt att jag är sur hela tiden nu. Var redan när att slänga ut Max, men jag lovade ju att inte slänga ut honom. SUCK.
Nåja, sambon var snäll igår. Han fick lov att betala allt vi köpte för jag hade för lite pengar och FPA tar 80cent/dag av mig nu, haha 80cent! Och sambon var snäll och köpte en burk med pepparkakor åt mig, usch vad gott. Men pepparkakor får jag inte äta ännu på ungefär 3 timmar! Och burken ligger precis så jag ser den. Pepparkakor...
Såhär mycket mat har vi nog aldrig haft i kylskåpet, och det är ändå nästan inget. Förstår inte hur folk får sina kylskåp proppfulla då vi inte ens får vårt halvfullt.
Äh, får ta och fundera på det sålänge jag diskar. Tycker lite synd om mig själv nu, elak katt, foglossning och riktigt jobbiga förvärkar. Och HUNGRIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0