Fredag

Sambon är hos sina föräldrars och bygger. Redan runt 9 imorse åkte han dit så jag skulle inte ens haft ork att åka dit, alldeles förtidigt :)
Vaknade runt 12 då mamma ringde, Max bet mig i baken och rev mig på låret. Dum katt. Och så fixa jag nyponsoppa åt mig och nu svettas jag som en gris. Det är ju nästan lika hemskt som i somras! Jag lovar, jag kokar eller något.
Fick slänga ut katten då han började klättra i lakan jag har på tork och sedan bet mig när jag skulle ta bort honom. Men han behövde inte vara ut länge, men har på känn att han snart flyger ut igen.
Finns en massa disk, men jag ORKAR INTE. Skåpen jag inte får torka ur är ännu inte urtorkade, funderade riktigt på att göra det men jag orkar inte stå så länge.
Mina sammandragningar har minskat, har bara haft en enda idag och vid denna tid brukar jag ha haft långt över 10. Nåja, mamma sa att det brukar bli så så jag bryr mig egentligen inte ens. Sambon får nog ingen unge denna helg inte. Blir nog igångsatt om 12 dagar, menmen. Ut kommer ju ungen hur som helst :)
Nu är det gubbar här utanför och sågar något. SUCK! Tycker inte om att bo i lägenhet :( katten blev iaf så rädd att han stack iväg och gömde sig i skrivbordet, haha tänk om han skulle vara ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0