Glass

Fick allt följa med sambon och köpa glass och ananas, fick hem en tidning oxå och lite mjölk. Så nu har jag tryckt i mig en hel ananas(inte för att försöka få igång förlossningen för bebis får allt stanna kvar lite till) och lite glass, funderar på att äta lite till, haha.
Max var halvt ute idag, han var så rädd att han tog ett stort hopp bakåt in tillbax då det blåste. Han passade även på att kissa i skolådan så vi har varit mycket arga på honom. Nu är han sådär snäll och gosig av sig, men det är han bara tills jag ska gosa med honom. Han rev mig en massa i ansiktet imorse, dumma katten :)
Sov en timme oxå efter att jag duschat så jag har sådär riktigt roligt hår.
Har ont idag oxå och bebis rör lite på sig nu som då och då gör det riktigt ont. Inte alls kul då det gör ont. Känns ungefär som riktigt hemsk mensvärk(tror jag, brukade inte ha det så) så det är inte alls så kul, och ännu värre då katten inte kan låta mig vara utan ska bita och riva mig hela tiden. Jag orkar inte ha ont och samtidigt bli lekt med av en galen katt. Får lite dåligt samvete då jag slänger honom i soffan, han verkar så ledsen. Borde vara lite mer som sambon, Max leker(bråkar) ju inte med honom! Men sen tycker kattar inte om mig heller, hundar tycker mer om mig och jag tycker nog mer om hundar än kattar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0