Lördag

Vaknade inatt av att det gjorde sjukt ont. Två gånger, sedan inget mer. Idag har jag haft några sammandragningar, inte alls många men istället har de gjort helt otroligt ont. Nästan så jag ville gråta.
Max har varit ut hela dagen och han var så snäll sedan när han kom in. Han har sovit på min mage.
Var och hälsa på farmor idag och åkte sedan till mammas och pappas. Åt mammas hemlagade pizza :)
Imorgonkväll har jag och sambon tänkt åka på bio och titta Breaking dawn, som jag väntat på den :)
Var riktigt skönt att vakna idag, sambon hade diskat och ingen katt som hoppade på mig.
Drömde inatt att jag blödde jättemycket och bebis skulle födas men jag var smal. När jag vaknade trodde jag först att jag blödde, drömmen var ändå så pass verklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0