Lördag

Ungefär en timmes sömn inatt, wihuu. Körde iväg till mammas och pappas efter att sambon hoppat av hos sina föräldrars. Runt halv 9 imorse var jag vid mammas och pappas då och åt lite till där och åkte sedan med mamma och lillasyrran in till stan där även storasyrran kom med oss. Heldag på stan, faktiskt riktigt kul och jag klarade jättebra av att gå runt, runt, runt hela tiden. Tror t.o.m att det gick bättre idag än vad det gjort förr när jag inte hade magen. Händerna svällde upp något otroligt och då jag sa åt lillsyrran att det är vatten i dem utbrast hon "HAR VATTNET GÅTT?!" Hahaha :) Fick mig lite kläder som jag kan ha sedan då magen är borta, säkert får jag på mig dem nu oxå, men tror inte jag kommer använda dem än. Mamma var snäll och betalade allt, var oxå på restaurang och åt, gott var det.
När vi åkte tillbax till mammas och pappas somnade jag och vaknade till varje gång jag började att snarka, haha. Runt 5 hämtade jag sambon, så åkte vi hem. Bebis hade fått kläder av hans moster som bor i Sverige, blir ännu sådär smått kär i alla små, söta babykläder. Tänk att bebis ska ha dem :')
Ni får sedan ursäkta de dåliga bilderna, skyller på sambon ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0