Nästan klart

Torkade ur alla köksskåp jag kan utan att stå på en stol idag, även kylskåp och svalskåp. Märkte oxå att jag och sambon inte äter bullar och sånt här hemma eftersom jag hittade håriga bullar, hehehe :) så mycket sötsaker äter vi då inte tror jag. Slängde en massa bullar och kakor och några skorpor, en burk med någon äcklig fisk som sambon åt i somras(tydligen åt han aldrig upp det) och så slängde jag alla pantflaskor i en påse och tvättade ur roskisarna. Blev riktigt galen på Max, slängde ut honom och kom först att tänka på honom då sambon kom hem, Max var då borta. Alltså, helt borta. Sambon gick och letade här runt radhusen medans jag duschade, men ingen Max. Vi åkte och handla, blev en hel massa saker men nu har vi allt, utom Septidin som vi behöver. Herregud vad ont det gjorde då vi gick runt i Prisma. Trodde ärligt talat ungen skulle ramla ut, pickade, värkte, sved och tryckte på. Obehagligt var det. Och jag märker nu oxå att bebis ligger mycket, mycket lägre ner nu än i morse.
När vi kom hem hade jag upp dörren och efter ca en halvtimme ser jag då Max springer under soffan, han var så mysig just då, ville gosa och var riktigt snäll mot mig. Så jag tror inte jag vågar slänga ut honom igen på ett tag.
Jo, annars så märkte jag då vi skulle åka iväg och handla att det har tydligen snöat, det var lite snö på marken här och där.
Imorgon ska jag ta och damma här, tvätta mer kläder + byta sängkläder och ha ut täcken och kuddar. Tror jag sparar dammsugningen för ska till rådgivning sedan halv 3 och jag ska gå dit, måste ha lite kraft för det oxå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0