Ojsan

Såg nyss på facebook att jag och sambon tydligen har varit tillsammans i ett år idag. Haha, tankspridd är jag allt då jag glömde bort det precis idag! Och han hade tänk att vi skulle åka och hälsa på mamma och pappa idag, det kan han allt ta och glömma.
Bebis håller på med någon sorts gymnastik i magen just nu, aldrig sett eller känt liknande rörelser förr, riktigt konstiga, haha.
Sambon gick runt och satte mandarinskal och vitpeppar lite här och där i lägenheten igår, så han förstörde mitt House-tittande. Herregud, jag förstår att katter inte tycker om vitpeppar, fick ju gå och stänga in mig i sovrummet så som det stank. Jag visste att jag hade bra luktsinne nu, men så bra hade jag ingen aning om. Och kissen har lekt med mandarinskal idag så då han skulle börja tugga på min mobilladdare fick jag sätta hela påsen med mandariner på sladden. Och nu hör jag att han snart äter upp mina skor. Dum katt, men jag orkar inte med honom idag. Sålänge han inte hoppar på mig så får han ta och göra vad han vill, är inte värt att springa runt i lägenheten och jaga katten för minsta lilla sak, snart kan vi slänga ut honom så han får vara ute länge. Snart, snart, snart.
Annars så fick vi bilstolen åt bebis iförrgår. Det är sambons lillasyrras gamla och aldrig sett en sådan modell förr. Den e ju gammal, men fungerar och det är ju huvudsaken.

Kommentarer
Postat av: Foto, design, vardag - 16 år och mamma

Vad roligt att det inte är så långt kvar nu! Super spännande!



Har förresten lite barnkläder tillsalu om det skulle vara intressant :)

2011-11-09 @ 15:00:49
URL: http://justababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0