Onsdag

Vaknade av att jag slog huvudet i väggen, dum som jag e så flyttade jag mig inte längre ner utan slog i en gång till. Och kissen var helt galen på mina fötter, tack och lov har han somnat nu så jag får samla lite mer kraft tills sambon ska och jobba, Max är som vildast då.
Sambon är och skaffar vinterdäck åt bilen nu så snart får snön ta och komma, bebis likaså :)
Imorgon ska jag till mödrarådgivningen, tror det blir sista gången jag är i Esse, och jag får vara till hon som är bra och inte klagar på mig hela tiden - så skönt!
Tror jag tänker trycka i mig en massa glass idag, eller en ananas. Eller kanske både och? Får skicka iväg sambon och köpa sen när han kommer tillbax :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0