Polisen

Var och hälsa på mamma och pappa idag och när jag skulle hem så står polisen och väntar vid en korsning. Hann tänka "shit! nu far korti!" för jag körde nästan 100 på 60 väg. Var berädd att börja böla och allt, men polisen var snäll och det var bara vanlig kontroll de gör på alla som körde förbi, så fick blåsa och visa registerboken och sedan sa polisen att jag skulle köra försiktigt och ha det bra. Tur det för bebis tryckte så på pissblåsan så jag trodde jag inte skulle hinna hem, haha.
Passade även på att ha sambon att ta en bild av min mage framifrån, för senaste bilden av magen framifrån var jag ju inte ens stor :)

Vecka 26

Vecka 38. Haha, tjockis :D


Kommentarer
Postat av: Tess

Oj jag hade också blivit lite nojjig! Fin mage :)

2011-11-05 @ 18:18:37
URL: http://www.egowar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0