Suck

Sambon var snäll och klagade inte på att han sov för länge och att jag inte väckte honom, skönt!
Han slängde ut alla mattor och dammsugade och jag tvättade golvet och sopade. Det kan inte finnas någon person som är sämre än sambon på att dammsuga! Nåja, han gjorde det iaf. Han lagade oxå mat och stökade ner i hela köket. Själv har jag gått runt och bölat för mig själv hela dagen, ont, tungt och sambon är bara jobbig då han är så slarvig. Jag tror inte ens jag pratat riktigt med honom idag, jag har varit så arg och ledsen. Den där katten har fått flyga ut några gånger och misstänker det kan bli fler gånger, jag är på så otroligt dåligt humör. Tror jag ska ta och hoppa i duschen och böla lite till, eller så väntar jag tills sambon åker till jobbet.
Imorgon hade han tänkt att vi skulle åka till hans föräldrars, för han ska bygga något där. JOVISST vad ska JAG göra?! Han kan nog ta och glömma att jag följer med. Vi har inte varit hos hans föräldrars så mycket så jag känner mig bara obekväm där och att sitta där inne, själv med hans mamma är inte något jag ser fram emot. Finns inget att prata om, finns inget att göra. Jag stannar hellre hemma och gråter lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0