Tisdag

Har tryckt i mig mat, startat tvättmaskinen och försökt fota Max när han bråkat. Det misslyckades för han blev snäll och försökte se snäll och söt ut istället, men eftersom jag vet att han är dum så funka det inte på mig.
Sambon sa igår att han kan torka ur skåpen, dammsuga, tvätta golvet och diska så behöver jag bara fokusera mig på tvättandet. Dröm och glöm, kommer inte hända så när jag piggnat till ska jag torka ur de skåp jag kan torka ur utan att behöva stiga på en stol eller något, det är en sak jag inte tycker om med att vara gravid. Jag får inte stå på en stol, jag får inte stå på ett bord, jag får inte klättra på en stege, stå på stenar eller något sånt. Och jag då igen VILL ju klara mig själv så det är lite av en plåga att inte få stå på en stol, konstigt nog.
Sambon sa sedan att hans lillasyrra kommer väl att komma och mata katten när vi är på BB(sambon får troligtvist sova på BB med mig eftersom jag är förstföderska) så då kan ju hon ta och dammsuga och tvätta golvet. Sa åt honom att han kan ta och glömma det, det ska vara städat INNAN jag ska till BB, annars kan jag inte åka dit innan jag städat det sista och jag lär då inte städa när jag har värkar.
Ska börja på med att plocka de torra kläderna nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0