Tisdag

Gårnatten var riktigt jobbig, kände riktigt att bebis sjönk långt långt ner, gjorde så ont så jag blev alldeles utmattad och kraftlös av smärtan så jag sov länge och med bara en enda pisspaus. Vaknade runt 11, och hade ännu ont, dock inte lika som på natten. Fick sedan riktigt ont i foten, just där jag sträckte ledbanden för snart 4 år sedan. Det jobbiga med det var ju att det gjorde precis lika ont som jag mindes som när jag sträckte ledbanden, fick gå och sova några minuter, kändes mycket bättre när jag vaknade så jag tvättade två maskiner med kläder och busade med Max, som jag för tillfället skulle ha lust att skicka dit solen aldrig lyser, haha. Han river, klättrar på mig, biter mig och är helt omöjlig. Han som var så otroligt snäll och gosig när mamma, pappa och syrran var här och städa. Måste säga att det är riktigt skönt nu då lägenheten blev så ordentligt städad att det är finare nu än det var när vi flyttade in hit. Och jag behövde inte lyfta ett finger, lite dum kände jag mig allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0