Torsdag

3 dagar kvar till BF, alltså är det bara 13 dagar kvar tills jag blir igångsatt då :) räknar ner till 30 november istället för jag tror faktiskt jag blir igångsatt.
Sambon jobbade natt inatt och jag var sjukt trött hela gårdagen, och SÅ HUNGRIG!
Vaknade många gånger inatt, tycker jag inte gör annat än pissar nuför tiden. Foglossningen har nu satt sig i båda höfterna och inatt då jag skulle på wc så ville vänstra benet inte bära mig. Tycker det e otroligt jobbigt med foglossning då jag inte ens fick på mig byxorna själv igår. Började nästan gråta, jag vill ju kunna klä på mig och ta av mig själv. Imorse var det då igen bättre, fick på mig byxorna men ont gjorde det.
Sambon sa att det bara är bra att jag har foglossning för då gör det inte lika ont när jag ska föda, men det är bara något han fått om bakfoten. Tänk då på de som har foglossning hela graviditeten och så hemsk att de ligger, skulle det vara som sambon sa så skulle de knappast känna av när de föder ungen isåfall, och det är ju inte sant.
Nåja, när jag vaknade gick jag och dammade, jagade katten och slängde ut katten, släppte in katten, slängde ut katten igen och släppte in katten. Nu känner jag mig dålig då jag sitter här och inte gör ett piss. Funderar på att ta och diska och sedan dammsuga. Eller, jag måste vänta tills sambon vaknar så han kan slänga ut mattorna, jag blir så arg när jag ska göra det, haha. Sedan MÅSTE sambon torka ur de skåp jag inte får torka ur. Och så ska det tvättas golv och jagas katt och slänga ut katt och släppa in katt och jaga katt och slänga ut katt och släppa in katt osv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0