Tråk

Sambon sover och kissen sitter i min famn och är för en gångs skull snäll, fast det var bara tillfälligt. Inte ens en minut var Max snäll. Tycker inte om då han river min mage så slängde ner honom. Sätta ner honom går inte för då vill han leka, knuffa ner honom = låååååååååååånga rivsår överallt där han kan tänkas hänga sig fast.
Sov faktiskt en stund för två timmar sedan, men blåsan blev full så jag steg upp.
Annars så har jag haft jobbiga sammandragningar hela dagen, på mindre än en halvtimme hade jag haft 6 sammandragningar, vissa gjorde ont vissa kändes bara som att luften trycktes ur mig och ögonen höll på att ploppa ut, haha. Hungrig är jag oxå hela tiden, inte alls kul.
Imorgon är det ju fars dag, ska åka till mammas och pappas då och kanske till sambons föräldrars sedan, beror på om hans pappa är hemma eller inte.
Tryckte nyss i mig en ananas tror aldrig jag ätit en sådär god ananas förr :) vattnig och söt och så otroligt god och bäst av allt är ju att jag ska äta en massa ananas så jag inte samlar på mig så jättemycket vätska till.
Blir att gå och jaga bort katten från sladdarna nu, slänger snart ut honom igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0