Aah!

Har äntligen fått bakat klart, skönt.
Sambons faster och hennes gubbe var hit med en spjälsäng så nu har vi två sängar här, haha. Måste ställa undan den, vet inte hur jag ska kunna hjälpa, har så ont. Bebis har verkligen sjunkit ner och det gör faktiskt ont nu, känns som att höfterna skulle hålla på att flytta ifrån varann extremt långt och snabbt, känns som att rumpan skulle braka rakt neråt och jag skulle lämna utan ben. Ryggen gör ont, magen med jämna mellanrum. Och jag har inte ännu städat undan efter att jag bakat, nästan så jag börjar gråta då jag tänker på att göra det, det gör för ont. Jag har stått för länge tror jag.
Och det måste ju städas, imorgon kommer sambons mamma och syster hit, kanske även sambons bror och hans flickvän och kanske sambons moster och hennes gubbe, OCH JAG KAN INTE STÄDA UNDAN! Usch, om jag inte ens kan göra så lite som torka av bordet, diska lite och sopa golvet, hur ska jag då kunna föda barn? Äh, blir så ledsen bara jag tänker på det så jag tror jag tar min skuttande mage och försöker sova. Tur att iaf bebis verkar vara pigg och glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0