Blev lite ledsen

Tydligen är det okej enligt vissa människor att jämföra djur med min bebis, varifrån får de att det är okej? Ännu roligare att det är anonyma svenska jävlar. Ja, så bara för att vi inte kommer kastrera/sterilisera kissen vi ska ta så är det ungefär som att ta livet(!!!!!!!!) av vårat barn? Hur VÅGAR någon skicka något sådant?! Det värsta är att personen i fråga är äldre än mig. Fick sedan höra att den där människan önskar mig och barnet dåligt så jag ska förstå att katter oxå har rättigheter. Alltså vad är felet? Bölade som en liten skitunge när jag läste det, HUR kan en människa skicka något sådant? Den där människan måste ha något allvarligt fel eller något, för det är inte normalt. 20årig person som jämför att inte kastrera/sterilisera en katt med att ta livet av sin unge, usch vad ont det gjorde i mitt hjärta. Har på känn att jag kommer gråta mig till sömns inatt, jag visste ju att jag tar åt mig lätt, men såhär lätt hade jag ingen aning om.
Nääe, ska ta jaffa flaskan och gå och ligga och gråta en stund, klappa magen min och hoppas smärtan i mina fötter försvinner. Hoppas morgondagen blir bättre.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Skit it det där jävla miffot som kallar sig 20 år och är så omogen att h*n vågar säga något sådant! ;O Katten mår inte dåligt av att inte vara kastrerad då det är NATURLIGT, visst börjar den föröka sig och få barn med sina barn (som många katter får) så fattar man ju men man kan lätt hålla ordning på det där. :)



Och att säga något så grymt om ditt barn, usch vill kräkas bara av tanken på den där omogna idioten. ;O usch så arg jag blir, hoppas du mår bättre nu, försök släppa idioten. H*n verkar avundsjuk eftersom h*n ägnar sitt liv att tracka andra. ;(

2011-10-26 @ 10:56:24
URL: http://www.zackariaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0