Fredag

Exakt en månad till BF! (enligt ultraljudet då, enligt rådgivningsgumman var det en månad kvar igår)
Igår fyllde då min sambo 21, så hans syster, mamma, farmor, farfar, moster och hennes gubbe var här. Tydligen så gick min cheesecake att äta fast jag tyckte den smakade konstigt och sambon inte visste om den var god eller äcklig, haha. Tur iaf att nästan halva blev uppäten. Inte så mycket kvar att trycka i sig då :)
Fick ett brev på posten från Kela, igen. Angående studiestödet så bara för att jag slutade skolan i september och vi fick studiestöd i början av september så är jag ny skyldig Kela 375,96€ så dit åker ungefär alla mina pengar. Och då ska jag efter mitt körkort idag, har en beställning från H&M som snart ska komma och räkning från BB. Får se hur det går ihop nu då.
Har väntat sedan maj på en ny spis och igår ÄNTLIGEN fick vi en ny!! Fick oxå veta att den gamla inte var trasig utan timern bråkade så var det 1000watt var den bara på i 12 minuter. Men då förstår jag inte, den gången jag försökte koka potatis i fem timmar då? Och då jag glömde kakorna i ugnen så de var nästan en timme och de såg inte ut att ha ändrats ett dugg. Nåja, fin och bra spis har vi nu och ugnen fungerar jättebra, det fick sambons lillasyrra testa igår, haha. Hon bakade en otroligt god drömtårta, glutenfri så mamma ta och kom hit ikväll eller imorgon, har myki doppas! :)
Sov så skönt inatt, vaknade bara en gång. Och jag steg ganska så just upp, bebis oxå och h*n håller på att försöka dansa till musiken tror jag, haha. Och h*n hickar, IGEN! Hela tiden hickar stackars bebisen och det är så ordentligt så ibland känns det som att hela jag skulle skutta upp av hickandet.
Fick annars jättesöta stickade strumpor av sambons farmor :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Skriv minst 1 utamning! :)

http://idahtt.blogg.se/2011/october/skriv-minst-1-utmaning.html



Jag skriver också om min LKG, läs & kommentera gärna! :)

http://idahtt.blogg.se/category/lkg.html

2011-10-22 @ 16:53:54
URL: http://idahtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0