Fredag

Det är dåligt väder, idag igen. Det var väl onsdagnatt som det åskade och ikväll/inatt ska det vara riktigt oväder. Det betyder väl ännu en sömnlös natt.
Lillsyrran stack iväg på disco, utspökad som någon värre fjortis och jag blev så ledsen av att se henne sådär fjortis. USCH.
Jag och sambon var efter en flaska Jaffa och då vi åkte iväg fick jag otroligt ont i nedre delen av magen. Ungefär som riktigt hemsk mensvärk, men någon sammandragning hade jag inte. Och annars så nu när det är kväll så tycker jag att jag har sammandragningar hela tiden, blir alltid så på kvällarna och det är faktiskt inte kul. Nåja, får stå ut med det några veckor till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0