Haha


Haha, jag var i vecka 16 på denna bild och jag kände mig som störst i världen! Hahahaha, det tog ju skitlänge innan jag började bli rund om magen och jag trodde jag var jättestor.

Dethär var för 10 veckor sedan, vecka 24 och det syns ju inte riktigt att jag är gravid, haha. Jag trodde jag inte kunde bli större, HAHA. Jag fick ännu på mig mina jeans och de spände bara på på kvällen och jag tyckte jag var enorm. Ojoj :)

Idag, vecka 34. 7 veckor kvar till BF och jag vet att jag kommer bli mycket större. Haha, visst fina bristningar? De jag har på låren då igen är riktigt roliga att titta på, påminner om en zebra :)
Kom just på att imorgon ska vi på förberedande kurs! Eller som mamma kallade det "andningskurs", haha. Det börjar ju närma sig, snart är ju bebis här! Förra veckan gick så otroligt snabbt så det kändes som det bara gick två dagar eller något och så var det måndag igen. Hoppas det går lika snabbt tills bebis kommer ut för jag vill kunna ligga på mage igen och jag vill kunna andas normalt igen. Och jag vill få titta på min bebis, hålla i den.
Om tre veckor ska vi på ultraljud, då kanske jag får in i huvudet att bebis inte är lika liten som min hårborste och att bebis inte ligger rak i min mage. Jag tror, konstigt nog, att bebis bara är en liten plutt som simmar omkring i min mage, haha.
Annars hade jag en skitkul dröm, tills sambon väckte mig då han pratade i sömnen, tror jag. Haha, jag var på resa till Paris, Holland och så var jag till Tropiclandia och Koti Pizza. Det var väl så att det inte fanns räksallad i Holland och mamma ville ha räksallad, då var vi plötsligt vid Tropiclandia och sen var vi en sväng till Paris och kollade skor och sen fanns det inte vårrullar vid Paris, och lillasyrran ville ha vårrullar så då var vi vid Koti Pizza och åt pizza, sjuka drömmar har jag fått.
Tror nästan jag ska gå och sova lite till, bara tills sambon vaknar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0