Lördag

Var en sväng till marknaden idag. Köpte sockervadd, fick remmar och så åt vi vårrullar. Gick och tittade om jag skulle ha hittat något nytt till tungpiercingen men nope. Fast jag tror nästan jag lärde mig från förra gången jag köpte en kula från marknaden. Den var fin, tills jag spydde. Den blev röd och sen försvann bilden så dit for 7€. Egentligen behöver jag ju inte fler, beställde efter 50 piercingsmycken för två år sen och har kvar de flesta.
Var och hälsa på mamma och pappa som kommit hem från Kreta, fick lite saker av dem och så tog vi babygymmet :)
Har kyckling i ugnen nu så väntar på att det ska bli klart, sambon håller på att diska så snart kanske det ser lite bättre ut här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0