Lördag

Idag var lillsyrran till Kokkola. Smart som jag var så kom jag först på för en timme sen att vi inte ätit idag, så blev att koka lite ris och värma någon köttsås. Lite orolig är jag allt då lillasyrran äter ju nästan inget! Visst hade jag oxå såna perioder, men bara för det behöver ju inte hon göra så. Speciellt inte eftersom hon håller på med så mycket.
Jag och sambon var ut och köra en sväng oxå och nu väntar vi som bäst på att bastun ska bli varm. Måste ju passa på att vara i bastun sålänge vi nu är här, för det kostar att vara i bastu hemma hos oss och den är till för alla som bor i lägenheterna, uäck.
Lillasyrran ska snart åka iväg igen, hon ska vara hos sin kompis och jag har ännu inte fått i huvudet varför vi egentligen var tvungna att komma och titta till henne då hon ändå inte är hemma.


Kommentarer
Postat av: beccis

god morgon. hoppas du får en skön söndag!

2011-10-09 @ 11:20:32
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0