Måndag

Var och hälsa på mamma och pappa idag, jag och mamma åkte en sväng till mormors och morfars :)
Mamma och pappa hade även en mus inne, smällde till en gång så var den i fällan, haha. Och när jag kom hem blev lillkissen(som för tillfället heter Max) mycket glad och jag fick inte åka någonstans utan honom, pep så mycket han bara hann och kunde när jag var på wc, stackaren. Och inte ville han heller gå på lådan utan mig så jag har fått stå "lådvakt" åt honom. Han har klättrar överallt på mig och bråkat med min putnavel och nu sover han. Skönt så jag slipper kolla så han inte leker med sladdarna för en stund.
Väntar på att klockan ska närma sig 23 så jag får hämta sambon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0