Nervös

Haha, tänk att det krävdes sådär mycket för att jag skulle bli nervös, jag som gått och väntat på att jag skulle bli nervös. Blev ju det idag, så nervös att jag var både "pissnervös"(var det alltid förr när jag var liten och skulle på ridlektion eftersom jag var livrädd för hästar) och "frysnervös"(det blir jag oftast) så det var så att jag först stod och skakade då jag frös så och sen fick jag springa och kissa hela tiden, haha. Men så fort vi kom iväg gick nervositeten över. Så nu väntar jag igen på att jag ska bli nervös, hehe :)
Sambon ligger och sover just nu, stackaren kunde ju inte sova då vi skulle iväg till BB. Och jag sitter och väntar på att lillsyrran ska komma hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0