Onsdag

Steg upp halv 11, tryckte i mig gröt och nu sitter jag bara och väntar på att sambon ska vakna för jag har trååååkigt. Har redan tittat alla säsonger vi har med HIMYM och supernatural intresserar mig inte då jag sover ensam på nätterna, haha :)
Sitter och har sammandragningar ungefär hela tiden, skönt då de inte gör ont eller trycker luften ur mig på dagarna, först mot kvällarna som det känns som att hela ansiktet skulle blåsas upp och trilla av, haha. Och först sent på kvällarna som det gör ont, men det ska vara så.
Var på familjeförberedande kurs igår, fick höra om amning och se en liten filmsnutt om när en bebis just har fötts och amning och när man ska åka hem från BB. Kände mig smått omogen då jag nästan började skratta då gumman som höll kursen visade med en docka hur man ska hålla i en unge när man ammar, fick ta och titta bort för att jag inte skulle ha börjat skratta. Fick oxå lära oss att om man håller på att få mjölkstockning så ska man sätta blad från kålhuvud runt bröstet och ta dispirin. Och nästa tisdag är det sista gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0