Söndag

Här har det blivit städat hela dagen. Dammat, bytt sängkläder hängt ut bäddmadrass, täcken, kuddar, filtar och mattor. Jag fick dock ta en paus efter att jag vikt kläder, trodde jag skulle svimma och blev då lite ledsen. Hur ska jag klara av att föda barn då jag inte ens kan vika kläder?
Duschade just och väntar på att lakanen ska tvättas klart så vi kan hänga upp dem. Ska väl åka en sväng till sambons farmor och farfar.
Har märkt att bebis verkligen inte tycker om då jag ligger på höger sida, h*n protesterar ordentligt då. Trycker, sparkar och gör något som gör riktigt ont, inte alls kul så då är det bara att vända till vänster sida. På rygg går det inte heller att ligga länge, då får jag tungt att andas och blir svimfärdig. Och att ligga på vänster sida blir obekvämt och gör ont i örat. Dum som jag varit så piercade jag mig uppe i vänstra örat för några år sedan och hålen har väl inte läkt helt ordentligt så det gör ont. Och att ligga på mage kan jag ju glömma, hahaha :)
Nåja, snart är bebis ute då kan jag så småningom sova på mage igen. Om nu bebis låter mig sova, haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0