Söndag

Sambon är ute och letar någon hare att skjuta på. Hoppas han inte hittar någon, för jag vill nog inte äta hare :)
Funderar på att dra med sambon ut och gå senare, kanske åka och posta brevet till Fpa.
Igår var mamma, pappa och lillasyrran hit. Konstigt nog tyckte mamma oxå om cheesecaken och jag vet ännu inte vad jag tycker om den. Den är konstig.
Igår fick jag en jättekonstig sammandragning, började med att jag fick riktigt ont i ryggen(nedre delen) och så när sammandragningen kom gjorde det bara mer och mer ont, visste för en stund inte om jag skulle gråta, försöka slippa och ligga ner eller ramla av stolen så jag gjorde inget av det. Fick några minuter senare en liknande, den gjorde inte lika ont som tur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0