Torsdag

Har nyss ätit gröt med äppelmos, mums :)
Idag har jag inte gjort något annat än varit till rådgvining. Skulle egentligen behöva diska och städa lite, men orkar inte och jag har sammandragningar ungefär hela tiden.
Bebis är vild, svänger på baken, sträcker sig så mycket att jag inte skulle bli förvånad om huvudet skulle mosa min pissblåsa och baken skulle trycka upp min vänstra lunga så mycket att den skulle ploppa ut, haha. Och så viftar bebis med sin hand(tror jag) långt ner på högra sidan och trycker med foten på min högra sida så jag får ont i vänster sida. Haha, misstänker jag har en jättebaby! Inte kan väl min bebis vara såhär stor redan? :)
Ja, bebis trycker alltid på min pissblåsa, värre om jag är ut och gå eller nåt då skulle jag fast kunna springa på wc flera gånger i timmen, vilket jag oftast måste på kvällarna. Och då tycker ändå rådgivningsgumman att jag ska dricka mycket, jag kommer ju kissa på mig då.
Sådär annars så får vi snart ta kissen hit, tror jag :) haha, stackaren lär få vara namnlös då vi funderar så det knakar på vad bebis kanske ska få heta. Flicknamn är väl så gott som bestämt, värre med pojknamn. Kom gärna med förslag ifall ni vill :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0