Torsdag

Det tog sin tid, nu har det börjat bli jobbigt att vara gravid. Jag har ont, det känns som att bebis skulle kunna ramla ut när som helst och det blir bara svårare att somna. Sammandragningar har jag ofta och jag mår dåligt på kvällarna om jag äter och jag måste ju äta. Men ännu får bebis allt ta och stanna kvar, ut ska h*n inte ännu på några veckor.
Var och hälsa på mamma och pappa igår, de åkte till Kreta idag. Så fredag - söndag ska jag och sambon vara hos mammas och pappas och "sköta" lillsyrran. På söndag kommer då storasyrran och hennes sambo och tar över "skötandet" haha. Fast egentligen så slipper vi ju att ta hand om lillsyrran, hon ska på disco på fredag och till Kokkola på lördag, jag oxå vill till Kokkola :( men nej, sjukt jobbigt att gå i butik och jobbigt även för den stackare som måste gå med mig, haha.
Idag ska vi till sambons mammas och pappas, sambon ska försöka fixa den andra bilen.
Nu ska jag titta på HIMYM :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0