Typiskt

Skulle baka nu, men upptäckte att vi har för lite jäst och mjölk. Alltid är det nåt.
Ringde och klagade på ugnen så det kommer någon gubbe och kolla på den nån dag, vi borde få ny för det är somsagt INTE normalt att försöka få vatten att koka i över fem timmar då man har på högsta värmen.
Ska testa spisen nu och göra klart plättarna och vänta på att sambon slutar och kommer hem med lite mer mjölk och jäst. Och kanske grönpeppar, visste ni att det är så gott som omöjligt att hitta grönpeppar? Letade genom hela prisma och hittade bara hel grönpeppar, det tyckte inte sambon vi skulle köpa så lämnade utan.

Min farmor har stickat jättesöta sockor åt bebis, måste säga att jag blev nog lite avis, haha. Och så har hon köpt en filt åt bebis, så frysa kommer inte bebis göra med allt vi har, haha. Fyra fleecefiltar, en virkad filt och halv mammalåda med stickade kläder i alla möjliga storlekar, former och färger. En plastpåse full med stickade sockor i alla möjliga storlekar :)


Har annars märkt att magen sjunkit mycket sedan igår, märkte först att det var mycket lättare att sitta, tittade sen i spegeln och trodde nästan magen skulle ramla ner, haha.
Tittade oxå på h&m's amningsbhar och det verkar som jag måste vara utan eller köpa någon som är för stor runt. När jag var liten och ville ha stora bröst hade jag inte en aning om hur svårt det är att hitta i rätt storlek och jag tror faktiskt jag måste ha minst 75F när(om) jag börjar amma, eftersom 75D av amningsbhar redan är för liten och jag har inte ens fått bebis ännu, usch :( får väl även passa på att skaffa några nya toppar då de jag har blivit så uttöjda av magen, det märkte jag först förra veckan så jag måste vara mycket dum, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0