Börjar bli klart

Snart är det ju bara själva bebisen som fattas :) plockade lite just så alla kläderna som var torra är på sina platser nu, och snart ryms det inte mera kläder, haha :D borde plocka ner lakanen och vika dem oxå men de får vänta tills imorgon då sambon sover, han jobbar natt(23-07)
På tal om imorgon, då är det bara 10 veckor kvar till BF! Misstänker dock bebisen kommer tidigare, sambon tror 15:e november och jag tror 17:e november, min mamma tror bebisen kommer stanna kvar lite längre än 21 november tror jag hon sa.
Men konstigt nog så är jag inte ett dugg nervös, rädd eller spänd. Innan det bara var 100 dagar kvar var jag ju nervös hela tiden, haha. Men nu, inte alls. Egentligen så tror jag att mamma är mer spänd än jag någonsin varit, och jag som oxå trodde att tiden skulle gå jättelångsamt, jag har nämnligen alltid fått höra att när man är gravid går tiden så LÅNGSAMT, men jag tycker det går jättesnabbt, snart kommer ju bebisen ut oxå. Känns konstigt egentligen, jag ska bli mamma! JAG? Och tänk att jag är mammaledig. Var nog bra att jag slutade i torsdags, har en sån obehaglig känsla på kvällarna, känns nämnligen som att bebisen skulle sjunka så långt ner att h*n kan ramla ut, haha. Och mensvärkliknande smärta får jag ibland. Nåja, på fredag ska jag till rådgivning så då kan jag fråga varför det känns så :) och då ska oxå min BB-lapp inlämnas :)
Lilla bebisen lever på riktigt mycket nu nu, h*n har oxå hickat några ggr idag, en gång så ordentligt att jag trodde hela magen skulle hoppa iväg :)
Nu när jag väntar på att idol ska börja så ska jag ta och värma upp lite mat, börjar bli hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0