..

Gick inte bra att köra idag heller. Höll tydligen på att köra i en parkerad bil vilket jag inte riktigt höll med om, jag var nog så pass långt ifrån den att jag skulle ha kunnat köra bra förbi den utan att köra i den. Jag var för trött för att riktigt fatta vad som hände runt mig så jag blev riktigt rädd då bilskolläraren bromsade. Hon tycker jag kör för långt åt höger och borde köra mera mot mitten, men jag vill inte krocka och kör så som jag känner mig säker, inte för långt åt höger och inte för långt åt vänster.
Nåja, nu är jag så trött och slut att jag bara skulle ha lust att gå och sova, men ska duscha och titta på idol innan jag får sova. SUCK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0