Fejkade graviditeter och plättar

Det är så roligt med alla småungar som springer runt och låtsas att de är gravida, alla gör de samma misstag de är alltid gravid i vecka 2 eller tre och oftast så ska de få flickor vilket de redan vet när de är gravid i vecka 2-8, haha ;) hoppas iaf de växer upp snart för det är faktiskt omoget att gå runt och säga att man är gravid när man inte är det.
Annars så läste jag nåt väldigt... roligt? i veckans NU. Jag <3 skvallertidningar och jag läste att Kim Kardashian är gravid(hon har inte sagt det själv utan tidningen ANTAR det) för att det finns en bild då hon äter, och tydligen så drabbas man av cravings och får äta jättemycket och vad man vill när man är gravid. Det visste jag inte, eller ja cravings hade jag i början(ananas <3) men man får faktiskt inte äta hur mycket man vill när man är gravid, och de flesta(inte jag) brukar må dåligt i början och ha svårt att äta(inte jag). Och sen är det tydligen oxå ett tecken på att hon är gravid för att hon inte går med klackskor och det gör man tydligen inte när man är gravid för då får man ont i knäna. Jag lärde mig att det är för att man får dålig hållning och ryggproblem och det är dåligt för bäcken(eller om det var höfterna) om man har högklackade skor i senare delen av graviditeten. Det var nämnligen först förra veckan som rådgivningsgumman sa åt mig att jag ska sluta använda högklackat(jag använder inte högklackat och brukar inte göra det heller) nu för det är inte bra för rygg och blablabla.

Nåja, åt nyss plättar och jag tryckte i mig 6 st!!! Jag som knappt brukar få i mig två! Och sålänge plättarna skulle ner i min... mage? Så fick bebisen hicka och jag börja må lite dåligt, ätit för mycket har jag då allt gjort :) rådgivningsgumman skulle inte vara glad om hon fått höra att jag ätit 6 plättar på en gång + det är väl för sött för att jag ska få äta det enligt henne. Menmen, man lever bara en gång och jag tyckte jag måste få äta plättar då mamma gjorde mig sugen på plättar, länge sen jag åt plättar ändå. Plätt plätt plätt plätt plätt plätt plätt, sådär.
Har tryckt i mig en burk med sorbet kaktus citron sålänge jag övade på ajokaista, och jag hade faktiskt en smart orsak till varför jag åt det. Haha, ni vet det är ju glass, glass är kallt och det betyder då att om jag får kallt om huvudet när jag ska göra teoriprovet så minns jag ändå, för jag åt glass som är kall, hahahaha. Nej ursäkta men jag är uttråkad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0