Fredag

Och idag är det min och sambons 10månaders dag, haha :)
I onsdags var jag ju och köra igen, skulle lära mig att fickparkera men det tog ungefär hela lektionen att hitta en plats som var "tillräckligt bra", enligt bilskolläraren, för att backa in. Hittade ju en plats som fick duga tillsist och jag backade lite, allt gick jättebra faktiskt. Och sen började jag få en massa käringstopp, för bilskolläraren höll in bromsen utan att hon ens visste om det. Många käringstopp senare hade jag äntligen fått parkerat och fick köra tbx till bilskolan, bilskolläraren var för en gångs skull nöjd med mig, SKÖNT!
Vi gjorde oxå klart bröllopstårtorna i onsdags, måste säga att sann kärlek tårtan är inte så god, smakar för mycket vitchoklad och det är helt enkelt för sött. Läraren kunde ju inte heller förstå när man sa åt honom att "det räcker" när han skulle hjälpa till att dekorera. Han kan väl låta eleverna göra något själv oxå om man ändå får "laga som man vill". Dum dum dum. Nåja, tårtorna blev klara och vi fick väl vara nöjda då fastän de nog inte riktigt var dekorerade som vi ville men men. Fick oxå veta att jag skulle fylla i en lapp, och det sa han dagen innan jag slutade! Hon jag skulle till för att fylla i var ju borta då! Och även igår, då jag var sista dagen.
Efter skolan satt jag på café med två klasskompisar och sen köpte jag pyjamas åt bebisen :) sen så körde jag ju och så kom sambon och hämtade mig så åkte vi och köpa sköljmedel, han köpte nämnligen inte det när jag hade honom att åka och köpa tvättmedel. Jag köpte även två nappar åt bebisen och tänker inte köpa fler innan bebisen är född och jag får se ifall h*n tar nappen :)
Åkte sen och hälsa på sambons familj, vi åt där och fick ännu en hel massa kläder så bebis lär inte ha brist på kläder iaf, haha :D

Igår var det då sista skoldagen för mig, hade teori. Då förstod läraren inte "kan du vänta" eller "prata inte när vi ska skriva" och än en gång blev det att man skulle ha kunnat skicka honom långt därifrån. Tycker så synd om min klass som måste stå ut med honom ännu...
Blev så att vi sista lektionen då fick göra marsipanfigurer(frukter) och då kom min kusin och hälsa på så jag missade de sista frukterna, det var jag inte så glad över det var ju ändå sista dagen och jag ville göra lika mycket som de andra. Bebis fick en mjukishund av henne och den hunden var verkligen riktigt mjuk.
Sambon hämta mig sen när vi slutade och så åkte vi och hälsa på mamma och pappa. Vi åt där och så kom storasyster och hennes sambo och tillsist kom lillasyrran hem oxå, första gången på riktigt länge som hela familjen var samlade :)
Och idag skickade sambon och väckte mig 9 så jag skulle vara vaken ifall gubbarna kommer hit och ska byta nåt filter eller vad det nu än var :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0