Fredag

Klarade teoriprovet! Bara uppkörningen kvar då :) Var lite problem när vi kom till besiktningsstationen, en gubbe fråga om jag skulle skriva och jag sa ja. Jahapp, han trodde jag var någon annan och var lite sur då personen han trodde jag var skulle skriva 08:45, jag skulle skriva 09:30. Och jag visade honom att jag hade fått tiden 09:30 men han sa att de hade skrivit fel åt mig och jag ska åka till bilskolan och fixa ny tid och blablabla. Vi åkte inte så sen peka han i en bok på ett namn och sa att jag är verkligen försenad, men om jag hinner skriva på 12 minuter så får jag skriva, jag sa att det är inte mitt namn han pekar på. DÅ först gick det upp för honom att det faktiskt var jag som skulle skriva 09:30. Nåja, 20 över 9 började jag väl och så var jag klar innan 9:30, bara två slarvfel i text och två fel i bild, man fick ha 3 på text och 8 på bild så nöjd var jag allt :)
Fixade tid till att köra upp och åkte sen till sambons mammas och pappas, skulle släppa ut en katt men då stack katten som har ungar ut oxå så vi satt där en stund och väntade på att hon skulle dyka upp igen. Kattungarna har öppnat ögonen nu oxå :) tre små söta krabater är det. Hunden blev lite sur då jag höll i en kattunge, han vill nämnligen att man BARA ska klappa honom, haha. Morrade och var sur på mig. De har så sällskapssjuka djur, så man får inte riktigt sitta ifred. Katterna vill i famnen och de kommer i famnen, hunden vill att man bara ska klappa honom, inte katterna men sen är han oxå lite rädd för katterna, haha. Speciellt om de har kattungar som springer runt och leker hela tiden :)
När vi kom hem sov jag en stund, sambon diskade och lagade jättegod mat. Omelettrulle :) åt så jag trodde jag skulle spricka och nu vill jag bara ha mer. Funderar på att laga muffins och kanske en äppelpaj för att få tiden att gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0