Fredag

Insåg nyss att jag är höggravid. Haha, jag? Känner mig inte ens gravid. Det är lite skrämmande hur snabbt tiden egentligen gått, det är bara 80 dagar kvar till BF! Jag stod ju nyss och titta på det där positiva testet och kände paniken komma. Hur kan tiden ha gått så snabbt? Det var ju faktiskt för exakt 24 veckor sedan :)
Nåja, jag antar att jag ska tycka allting är för tungt och sova hela tiden ungefär och gunga fram istället för att gå, så har jag alltid tänkt mig att höggravida är, haha :)
Skulle och ta passfoton idag men det var stängt så får fixa det nån annan dag istället. Har ätit kebab och franska och kollat TV, har riktigt tråkigt och väntar på att klockan ska bli 22 så sambon slutar.
Har annars märkt att bebis nästan aldrig sparkar de dagar jag är i skolan, varken innan jag ska till skolan, när jag är i skolan eller när jag kommit hem. Känns inte så bra när bebis inte är som h*n brukar när jag är i skolan. Nu lever h*n ju på precis som h*n brukar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0