Lördag

Kan nu konstatera att jag börjat få svårt att sova. Ännu 5 imorse låg jag vaken och förbannad. 05.39 steg sambon upp och åkte sen iväg för att jobba. Och först då ungefär så sov jag, vakna sedan runt 9 och är ännu på dåligt humör. Men nåja, det är sånt som hör till så bara att bita ihop. Fick ju även höra igår att jag får inte sova på rygg för det kommer att kännas obehagligt för både mig och bebisen men eftersom jag inte märkt av att det skulle vara obehagligt så tänker jag ligga och sova på rygg sånlänge det känns bra.
Var och besöka mamma och pappa igår, mamma kallade bebisen för Algot och Vilgot, ändrades snabbt från Isabella, haha :) Och nej, vi vet inte vad bebisen är för kön och jag tror verkligen inte vi kommer att ta reda på det heller. Lillasyrran hade bakat en kladdkaka och jag förstår inte ännu att hon faktiskt brukar baka, hon ville ju aldrig förr. Jätteduktig är hon oxå, så jag får kanske inse att hon inte är någon liten bebis mera, hahaha :)
Sambon tyckte att jag skulle ta och städa idag, men jag skulle verkligen inte alls ha någon ork eller lust med det. Att diska känns ju ungefär som att springa maraton nuför tiden så att städa är väl då ännu jobbigare? Och då är jag ännu till förkyld och har tungt att andas annars oxå så jag lär få ta paus var femte minut eller något. Nåja, får försöka. Tror jag ska äta lite nu innan bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0