Måndag

Slog mig nyss, jag ska bli mamma! För att vara ärlig så trodde jag aldrig att jag skulle bli det, det är något jag inte kunde tänka mig som. Men se, en olycka händer så lätt och detta är nog den bästa olycka som någonsin kommer hända mig :) Börjar längta riktigt mycket nu, kan det bara inte vara november nu? Nåja, tiden har hittills gått så snabbt så dehär veckorna går nog snabbt de oxå :)
Var ut på en liten promenad idag, men blev inte alls långt. Min höft började säga ifrån, annars brukar det vara så att det blir obehagligt då det känns som att bebisen skulle kunna ramla ut, ser säkert kul ut då jag får gå och "hålla upp" magen, haha.
Annars så har det börjat gå bättre att sova igen, men istället har jag ont överallt. Ryggen är värst och sen tycker jag att jag får sammandragningar hela tiden. Men det hör ju till, kroppen börjar förbereda sig på att få ut bebisen så småningom :) Väntar som bäst på att jag ska bli nervös eller något så jag börjar förstå att jag faktiskt kan bli mamma när som helst.
Bebisen har blivit riktigt, riktigt vild igen och jag <3 det :) Saknade faktiskt de där sparkarna som gör så hela magen hoppar :) fick nästan en katt på mig då bebis började sparka när en katt stirrade på min mage, haha :)
Sambon slutar 23 ikväll så jag ska se vad allt jag orkar med att göra nu, kroppen säger till så snabbt så jag kan ju nästan inte göra något. Speciellt inte sätta på mig byxor, strumpor och skor.


<3
Fattade först förra veckan hur folk kan ha fått nedre käken som långfinger/hand, sambon visade åt mig och det tog nog bra länge innan jag förstod x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0