Måndag

Började på med att göra bröllopstårta idag då. Gick mycket bättre än det gått någon annan dag under denna tid, för läraren stod inte och sa vad vi skulle göra hela tiden.
Meddelade oxå åt läraren att jag slutar redan på torsdag, det är för tungt för mig och har idag gått med sammandragningar så gott som hela dagen.
Efter skolan firade jag vecka 30 med att köpa tre par byxor åt bebisen. Första jag köper åt bebisen :) Köpte oxå nåt grafittinagellack :)
Klockan 16 hade jag körlektion till klockan 18, körde i Kokkola och det gick skitdåligt! Var trött, hade sammandragningar och orkade bara inte. Imorgon blir det att köra från 17-18 och på onsdag 16-17. Tungt med både skola och bilskola och att vara gravid. Men det är väl så det ska vara :)

Köpte dessa byxor, lite tjockare än alla de tunna jag fick med mammalådan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0