Onsdag

Förklarar denna dag härmed för skitdag. Tungt och jobbigt redan från morgonen och verkar inte bli bättre.
Sov dåligt och arg hela natten. Sambon kan inte hållas på sin sida och jag behöver mycket plats för att kunna sova hela natten utan att vakna varje timme.
Steg upp runt 8 och åkte iväg till staden, fixade tid att övningköra imorgon och sen även en tid att skriva körkortet. Fick veta att sambon inte kan komma med till rådgivning nästa vecka och hur ska jag slippa dit då?! Hon frågade om tiden passade och jag sa ingenting, sambon har alltid fått säga om tiden passar och jovisst, det passar sa han. Jaja, passar? Nejdå, hur ska jag slippa dit och hem? Det är ju hur långt bort som helst!
Han har gjort mig så arg nu att jag vill hem till mamma. Bo där en stund tills allt känns bättre. Blir faktiskt smått deprimerad av att vara här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0