Onsdag

Fick ett samtal i förrgår så den 4:e oktober är det dags för förberedande kurs och sen två veckor senare ska det fixas ett BB besök, jag antar det närmar sig november snabbt :) och i oktober ska jag oxå sova hos mamma och pappa när de ska på resa, lillasyrran är konstig och vill inte med till Kreta!! Skulle jag bara inte vara så tjock... Haha :)
Igår var vi och hälsa på mamma och pappa, vi hade varit till staden innan och köpt två roskisar, en tvättkorg och pepparmintssmak så idag ska jag baka lyxbitar :) mamma passade på att klippa mitt hår, så det mår nu lite bättre då det där värsta nötta kom bort och så fick jag låna en tröja av lillasyrran, enda till november får jag ha den.
Nåja, får väl börja aktivera mig med mitt lyxbitslagande nu då så det är klart innan sambon vaknar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0