Tisdag

Har varit ut och gå en sväng idag. Får nog ta och jaga lite älgflugor resten av dagen då sambon var ut och skulle plocka bär och se om han hittade något att skjuta. Fick ett skratt sen när han kom hem, stackaren :)
Han hade även några älgflugor på sig och jag hatar de små krypen så mycket. Jag är t.o.m rädd för dem så när jag upptäckte att jag hade fått en på foten trodde jag att jag skulle skita på mig. USCH! Och de är ju omöjliga att få livet av... Små äckliga kräk.
Jag antar jag får försöka mig på att diska, det är något som blivit omöjligt för mig att göra vilket inte sambon tycks förstå. Jag svettas och får en massa sammandragningar, snurrig i huvudet och det gör då så jag blir arg och ledsen, jobbigt att inte kunna göra något då jag varit van med att jag kan göra saker och istället inte orkar.
Nåja, klart att sambon inte förstår men han borde ju se. Han kanske bara inte bryr sig. Blev riktigt sur på honom igår oxå då han är bergsäker på att det gör ondare för en kille att bli sparkad mellan benen än det gör att föda barn. Hade lust att ringa mamma och gråta lite åt henne då men jag vill inte gråta över en sådan liten sak, haha :) Nä, men jag blev riktigt sur och förbannad. Hade lust att säga åt honom att han inte får vara med sen när bebisen ska ut men visste att det var bäst att hålla tyst för jag skulle ändå ångra mig efter någon timme :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0