Torsdag

Och bara 60 dagar kvar till BF :)
Hade min näst sista körlektion idag, blev låtsasuppkörning och tur att det bara var på låtsas, hade annars blivit underkänd. Parkering och backstart var perfekt, men hon tyckte jag börjar blinka försent fast enligt mig själv börjar jag i tid. Jag stannade inte för tre, fyra fotgängare just för att jag inte såg dem eller jag hade för hård fart, de var inte ens påväg över heller. Så glömde jag att stanna när en bil hade parkerat på gågatan och bilskolläraren tyckte att jag inte stannade vid STOP-skylten fast jag stannade. Nåja, hoppas uppkörningen går bättre.
Har suttit och övat lite på ajokaista och det går väl sådär. Tur att man får ha fler än ett fel på textuppgifterna och fler än tre på bild, annars kommer jag ju aldrig att klara körkortet, haha. Jag har sån tur så får jag 1 eller 0 fel på textuppgiften så får jag 5 fel på bild, får jag 2 fel på bild får jag 2 eller tre på text. Haha :)
Annars så är jag supersugen på att göra en ny tatuering, men har bestämt mig att vänta till januari, då blir det ett år sedan den förra jag gjorde, tiden går snabbt :)

Det är en sånhär bil jag kör med i bilskolan. Men förhoppningsvis bara två gånger jag ännu måste köra med den! Körde med en annan till en början, den tyckte jag bättre om och den var bensin allting gick bättre med den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0