Torsdag

Mamma tyckte vi skulle åka ut och köra igår när hon kom hem, USCH vad hemsk renault är att köra med! Jobbigaste bilen jag någonsin kört med. KONSTIG. Hemsk. Nåja, det gick bra fast mamma tyckte att hon nästan var i diket och jag tyckte att folk kunde missta mig för att vara från England eller något, haha.
Nåja, sambon hämta mig och vi var en sväng till hans mammas och pappas och våran kattunge är bara för söt :) hoppas den kan äta "vanlig" mat snart så vi får hem den! Jag fick ta och köra hem sen och sambon tyckte det var lite kul då jag fråga om vi inte var hemma snart. Det är ju normalt inte de som kör som brukar fråga det, haha.
Idag blir det att åka till mammas och pappas igen och sova där tills imorgon, då lånar jag kanske pappas bil till söndag. Får se helt enkelt :)
Inatt var det omöjligt att sova. Det var nästan så jag hade lust att börja gråta för det gick verkligen inte. Jag var sur och sparkade väl till sambon några gånger då han låg i vägen. Riktigt jobbig natt, jag vill ju kunna sova. Vände mig från höger till vänster och testade att ligga på rygg och låg tillsist nästan på mage utan att jag kunde sova. Täcket hade jag överallt och ingenstans och kuddarna låg här och där men det gick bara inte att sova. Nåja, bara 53 dagar kvar till BF, så snart kan jag sova sålänge bebis sover, hoppas bebis sover någon gång då oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0