Torsdag

Första september idag då, sista skoldagen för denna vecka var idag - SKÖNT!! Bara 12 skoldagar kvar, 21 hela dagar. Tills jag slutar skolan då :) ska bli så skönt för jag blir verkligen galen på våran lärare.
Igår gjorde jag och Irina klart våran krokan och lärarens "superbra" fejksmajl var på. Kul att han är så dålig på att ljuga. Nåja, han sa sen att vi fick hitta på egna bakelser, men de skulle ha chokladmousse istället för grädde... Och så skulle de ha aprikossylt... Och vit marsipan som vi sen skulle ringla choklad över och sen pudra på både kakaopulver och florsocker. Alltså, VI skulle hitta på själv men han sa exakt vad det skulle vara för fyllningar och hur de skulle se ut. De såg som tur bättre ut än dedär äckliga dammsugarna vi oxå "fick välja" hur de skulle se ut...
Idag hade vi teori hela dagen, USCH!! Höra på den där gubben hela långa dagen. När han börja babbla om de där förbannade bröllopstårtorna och sa att vi skulle hitta på en själv och presentera inför klassen. Alltså ungefär hur vi vill att våran bröllopstårta ska se ut ungefär. För det första, jag tycker inte om bröllop, jag är inte det minsta intresserad av bröllopstårtor och jag vill verkligen inte gifta mig och jag kommer inte jobba som konditor någonsin i hela mitt liv för det är sjukt ointressant och jag slapp inte in på någon annan linje och jag fortsatte efter ettan för att vi hade världens bästa lärare på ettan! Nåja, jag ville inte göra nåt men jodå, jag var tvungen. Var berädd att säga åt gubben att JAG VILL INTE, jag kommer inte bli konditor för jag VILL INTE! Och jag tänker sluta nu DIREKT! Men nej, jag sa det inte. Bara några dagar kvar att plågas så. Kom på en enkel lösning, Tiina fick rita en tårta åt mig som jag sen bestämde att är en jordgubbstårta. Helt vanlig. Men med plastbrudpar överst, läraren fråga om det var det så då fick det vara så. Och hans superdåliga fejksmajl på. Måste ju bara njuta av att han tycker så skit om mig då jag inte är en kopia av min kusin.
Långt inlägg menmen. Jag är ännu arg på den där hemska läraren och jag har supertråkigt då sambon slutar först 23.
Och mamma, jag går ännu i skolan för din skull så du inte skulle tycka att jag bara sitter hemma på dagarna och inte gör något.

Våran krokan :)

Mammalådan :) nu får jag börja köpa kläder åt bebis, haha! Har för lite i de små storlekarna och har för lite i de större storlekarna och har bara två pyjamas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0