WIHUU!!

Var ju och körde upp idag. Var beredd att inte få körkortet för såhär dåligt har det ALDRIG förr gått när jag kört! Min "perfekta"(bilskolläraren sa så) parkering, att backa in i en ruta, SKET sig! Och jag fick käringstopp och kopplingen var helt sjuk den "klickade" varje gång man släppte upp den. Körde med en bil jag aldrig kört med förr, visserligen precis lika som den jag brukar köra med. Och en sväng blev helt sjuk riktig päronsväng. Och allting tyckte jag att gick dåligt, men tydligen så är dåligt för mig ändå tillräckligt bra för att få körkort. Jag har körkort!! WOW! Haha, men gubben jag körde med var riktigt rolig han :) fick veta att han har två barn, egentligen tre men det ena är ett misstag från när han var ung och dum och sånt händer ju lätt vad jag vet, haha. Och han tyckte annars jag var duktig på att lösa "problem" själv och jag är lugn och kör säkert, och jättebra att kolla "lätt trafik". Min annars så bra backstart var dålig, den var jag lite missnöjd över oxå men han var nöjd. Så jag är skitnöjd över att ha körkort.
Storasyrran hämtade mig när jag var klar och vi tog med hunden ut på en promenix så vi var och hälsa på mormor och morfar, och jag är ännu riktigt fascinerad av de där söta och speciella "tossorna" som mormor brukar sticka, jag vill lära mig. Haha, om jag någonsin lär mig dem så kommer jag nog bara att sitta och sticka dem hela tiden. Kommer ha alltför många av dem då. Men då slipper man frysa om fötterna :) fick lära mig något oxå, gymnasie är faktiskt bra att gå i, även fast man inte får någon utbildning och fastän det är så mycket läsande. Men om man sedan ska fixa någon högre utbildning behöver man inte göra högskoleprov, vilket man måste om man gått i t.ex. yrkesskola.
Nåja, väntar som bäst på att sambon ska hämta mig och så håller jag tummarna att jag inte behöver köra hem för jag är slut efter att ha varit ute och gå, haha. Men det är faktiskt tungt med en stor mage när man svettas hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0